Close map
/ Crete Greece oct 2014 כרתים ההפתעה הקרובה אוקטובר

Chania

Greece, 14. October 2014
כרתים- ההפתעה הקרובה

שוב החגים בפתח ושוב אנחנו מצטערים שלא סגרנו כרטיסי טיסה מראש...

וככה בלחץ שבין ראש השנה לכיפור מתחילים להריץ רעיונות- אולי גיאורגיה, או אולי אגם גרדה, אולי נופשון קצר ברודוס, ולפעמים כבר ממש נסחפים- אולי הודו?

ואחרי שחיכינו לדקה ה99.999 ולא הצלחנו לסגור דיל לגרדה במחיר נורמלי, כזה שיצא בדיוק בתאריכים נוחים כשכל עם ישראל נוסע (כאילו דה??) החלטנו (כשסוכות כבר הגיע) על הקונבנציונלי- ניסע לכרתים.

כמובן שגם את זה לא יכולנו לעשות סתם ככה בדרך הרגילה- החלטנו שלא נוסעים ל"הכל כלול" אלא קונים טיסה לחוד, מלון לחוד, רכב לחוד, אוכל לחוד או במילה אחרת- משלמים ביוקר על החופש לבחור J

וכך הזמנו כרטיסי טיסה בצהרים לבוקר שלמחרת, עטר נכנסה לטירוף אריזה, אופיר חיפש רכב ומלון ללילה הראשון וכך המראנו לשבוע בכרתים עם ספר ביד ושיר בלב.

בשדה התעופה פלג היה באקסטזה ממש, כאילו הוא לא ביקר כבר ביפן או באיסלנד, בפריז, בריסל או כמה פעמים באירלנד. כנראה שזה היופי בגיל שלוש... לא זוכרים את מה שקרה עד היום J התלהב מהמונית, משדה התעופה, מהמטוסים, מטרקלין דן ובכלל מהרעיון שטסים ליוון. תבל כהרגלה- היתה סתם מאושרת.

נחתנו בהרקליון, אספנו את הרכב, ונסענו לכיוון מערב אל עבר חאניה. הילדים נרדמו תוך שניה בערך, ואנחנו שגווענו מרעב לקחנו בטייק-אווי מטברנה על הדרך כבש מבושל שאותו אכלנו עם לחם בתוך האוטו. היה מעדן!

כשהגענו לחאניה – אחרי אינספור סיבובים בכבישים החד סיטריים של הנמל העתיק הצלחנו למצוא את המלון המקסים שלנו, ברחוב קטנטן וצפוף ובמיקום מושלם- ממש על הנמל העתיק של חאניה, עם נוף מטורף, פקידת קבלה חביבה ודירונת מדהימה.

פלג מיד כינה את המלון "מלון אסור להיכנס" כיאה לכל שלטי האין כניסה שמפוזרים ברחבות הסמוכים. וכך זה הפך לשם קוד- "מלון אסור להיכנס" הוא מלון שחביב על פלג והוא מוכן ללון בו.

אחרי מנוחה והתארגנות יצאנו לסיבוב קצר ברחובותיה העתיקים של חאניה. מתפעמים מהיופי שלה ומתכננים איך ניפול רצוצים למיטה אחרי ארוחת הערב.

Chania

That could interest you too

*