Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Takachiho

Japan, 28. February 2017
את היום פתחנו בנסיעה מקוממטו שם אימצנו לעצמו את המאסקוט של האזור- kumamon, או בשמו העברי "דובימוטו" D: ♥
בנוסף שתינו בתחנת האוטובוסים שוקו חם עם גלידה אחד הטעימים בטיול!!

משם נסענו ל takachiho gorge, מקום שאישית (שרון) חיכיתי לו כל כך הרבה, אבל מזג האויר שלנו היה דיי מעפן והיו רוחות ולכן לא יכולנו לשוט בסירות בנקיק ):
אז התחלנו ללכת את המסלול הרגלי שממנו יש תצפית גבוהה לכל הנקיק.
קנינו שם דנגו לראשונה והמוכרת החמיאה לליאור על השיער ולי לא (שרון) ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; בהמשך גם היתה איזו מקומית שקראה לליאור "kawaii" ;;;;;;;;;; כאב הלב ממשיך
למרות שלא עשינו את האטרקציה העיקרית לשמה באנו עדיין היה מהמם והמקום אכן הצדיק את שמו- takachiho gorgeous
_______________________________
המשכנו למקדש באזור ודביר למד (חיקה בצורה כושלת) את טקס נטילת הידיים להיטהרות ומאז הוא התלהב מזה לאורך כ-ל ה-ט-י-ו-ל!!
_________________________________
קנינו אוניגירי כי רצינו לאכול ומרוב שהמקום הזה שכוח אל לא היו שם ספסלים בכלל ד_____ד התמזל מזלנו ומצאנו ספסל!! ברגע שהתיישבנו ניגש אלינו איש זקנצ'יק והתחיל להתעניין מאיפה אנחנו (למההההההה? TTATT אנחנו רוצים לאכוללללללללללללללללל). ברגע שהוא שמע שאנחנו מישראל הוא התלהב מאיתנו. ניסינו להבין למה והוא סיפר לנו שהוא רואה ואוהב סרטי שואה ושהוא מאוד מעריך את התקומה שלנו והחמיא לנו שאנחנו עם חזק!
הוא הזמין אותנו לשתות קפה בבית שלו, אבל סירבנו בחינניות. בשלב הזה הוא אמר שהוא רוצה לקנות את המכנס של דביר (הוא פשוט אמר משהו עם המילה pants), ולא בדיוק הבנו אותו, אבל זה היה ממש מוזר... הוא בכל זאת הביא לנו את ה- 1000 ין שהחזיק ביד, וליאור בתמורה הביאה לו עשרה שקלים (עוקצים!!). הוא התלהב כמו ילד קטן, זה היה ממש חמוד!.
___________________________________
בדרך לתחנת האוטובוס מצאנו חנות שמכרה גלידה, והסיבה היחידה שנכנסנו אליה היא שהחנות מכרה גלידת מנטה-שוקולד ועוד טעמים מעניינים D:

Takachiho

That could interest you too

*