Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Beppu

Japan, 02. March 2017
פרק 2 של משמינים ביפן קרה בלילה בין ה-1.3 ל-2.3 אבל בבפו ולכן הוא כאן
www.facebook.com/1000025821327... /> _____________________________
הגהינום של בפו! קנינו חוברת כרטיסי כניסה לכל המעיינות D:
הראשון שביקרנו בו היה umi jigoku עם בריכות תכולות מהממות! בזמן שניסינו להצטלם עם כל מיני שערי טורי קטנים המצלמה של דביר הקריבה את עצמה למעננו ונפלה, ועד היום יש לה צלקת קרב מהיום האכזרי הזה~
השני היה Oniishibozu Jigoku בו היו בריכות בוץ מגניבות ודביר טבל את הרגליים באחת הבריכות.
השלישי היה Kamado Jigoku שהיה בו פסל ענק ומגניב של oni וקנינו שם ביצים שחורות לאכול. בסוף נכנסנו כולנו לבריכת אונסן רגליים ושרון וליאור כמו ישראליות טובות לא שילמו על מגבת והשתמשו במגבת שהביאו מהבית.
השלישי היה Oniyama Jigoku שהיו בו מלא בריכות עם תנינים חמודים. היה שם מדריך ארגנטינאי שנשף לתוך אחת הבריכות וגרם למים להעלות עשן וזה היה ממש מגניב!
הרביעי היה Shiraike Jigoku שהיתה אמורה להיות בו בריכה לבנה אבל זה היה שקר כי היא בכלל היתה תכלת בהיר... היה גם מתחם קטן עם אקווריומים עם דגים מוזרים
החמישי היה Chinoike Jigoku שהיתה בו בריכה אדומה מגניבה בטירוף! באמת אווירה של גהינום
לבסוף הלכנו לגייזר של Tatsumaki Jigoku והגענו בדיוק לזמן ההתפרצות D: היה באזור מסלול חמוד של גינה ירוקה שהצטלמנו בה קצת אחר"כ.
בחנות המזכרות שם קנינו מסרקים מגניבים בצורה קטאנה

באזור התנסנו בלאכול את הפודינג היפני המסורתי שהיה לא ממש עד ממש לא טעים לאף אחד מאיתנו ): אכזבה
___________________________________________
בבפו נתקלנו לראשונה בגשם יפני- טיפות קטנות ועדינות ! כזה חמודדדדדדד! אפילו הגשם מנומס ביפן
____________________________________________
המלון בבפו היה סופר מגניב! היה בו אונסן חינם ומיני משחקיה בסגנון פסטיבל יפני כזה והתנאים בו היו ממש טובים!
לדביר היתה חוויה מצחיקה באונסן- קודם כל חשוב לזכור שזו פעם ראשונה שדביר הולך לאונסן אז מי לעזאזל יודע מה צריך לעשות עם המגבת?? דביר נהג לפי הפתגם הידוע "ברומא התנהג כמו רומאי" וניסה להבין מהסובבים אותו מה עושים עם המגבת, אבל הוא היה צריך לבהות בהם וללמוד בלי שזה יראה מטריד, שזה אתגר בפני עצמו. אחת הבריכות באונסן היתה עם זרמים חשמליים (??) דביר תהה אם זו תקלה של המכשיר והוא הולך למות בקרוב, ובכל זאת הוא בחר להישאר בפנים... והיי! הוא עדיין חי!
____________________________________________
מאוחר יותר בערב הסתובבנו קצת בעיר ושרון חיפשה בגוגל דברים לעשות בבפו. בגלל שזה חור ושדברים נסגרים יחסית מוקדם ביפן , לא היו מציאות מדהימות עד שבמקרה היא מצאה בר אוטאקואי. בלילה הראשון שהגענו הוא היה סגור ): אבל לא נכנענו! ניסינו לחזור למחרת! (2.3). בינתיים בסיור מצאנו פסל פרצוף ענק של איזה שד יפני, וזה גרם לנו להרגיש קצת יותר טוב שאנחנו לא היחידים ביפן עם אף יהודי גדול~
בלילה השני כשהלכנו לבר כל הדרך התאמנו על פוקירטה ואפילו חילקנו תפקידים אבל.. לא היה לו את השיר כי זה היה בתכלס דירת חדר וחצי (יותר כמו מטר וחצי) של אוטאקו ארון שהוא הפך למיני בר עם טלויזיה שמחוברת למכונת קראוקה ישנה. שרנו בפנאן uragiri no yuuyake, hacking to the gate, remote control (האהוב על שרון וואו זה היה נהדר), catch you catch me חצי בעברית והוא התלהב רצח!, monochrome no kiss, ten faced, paper moon, אבל ההיילייט היה iine! דביר עשה גראולינג יפיפה ובכינו מצחוק!
הקושי העיקרי היה שהוא לא דיבר ממש אנגלית אז התקשורת לא היתה משהו בינינו ^^" בכל זאת ניסינו להסביר לו שהשתתפנו בארץ במחזמר של אומינקו. הוא גם צילם אותנו לחברים שלו והזמין איזה אחד מהם והיה דיי מביך אני לא אשקר.
אני וליאור שתינו תה שחור מוגז שהיה טעים במפתיע (מעין טעם של תפוז מוזר) ודביר שתה משהו אלכוהולי כי הוא סאמא. בסוף האוטאקו פינק את שרון בתחתית כוס ישנה שיש לו של רין ולן, כי היא אמרה לו שהיא אוהבת את רין.
___________________________________________
Achievement unlocked! בלילה של בפו היתה רעידת אדמה. לא היינו המוקד אז היא לא היתה חזקה מדי, אבל היינו קומה 12 אז הרגשנו אותה ללא ספק. דביר היה בשוק שלא עשינו כלום, הוא רצה שנצא למסדרון כמו קצין צהוב בפיקוד העורף.

Beppu

That could interest you too

*