Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Aso – Mount Aso

Japan, 01. March 2017
צילמנו סרטון אפי של דביר פותח שוקו בקרטון בתחנת הרכבת הנידחת שלנו D; אחלה דרך לפתוח את הבוקר !
________________________________________
נסיעה להר אסו! בדרך ראינו המון הריסות ולבה קשה מהתפרצויות געשיות ורעידת אדמה שהתרחשו באזור כמה חודשים לפני שהגענו.
בגלל זה לא יכולנו לעלות לראש ההר ברכבל אז החלטנו להישאר באזור ולצאת לטייל במקום לחזור רק אחרי שעה באוטובוס ..
בתוך המוזיאון נכנסנו להקרנה קצרה על ההיסטוריה של הר אסו, היה בתכלס מלא צחוקים XD היה שלב שהראו לנו את ההר ואז עפנו לחלל ונחתנו שוב בכדור הארץ..
בנוסף היה באותו זמן פסטיבל הבובה אז היו מלא דברים חמודים של בובות בכל המוזיאון חנות מזכרות הזו לצד כמובן מרצ' של וואן-פיס שיש בכל מקום ביפן.
בנוסף היתה שם מפה שתיירים הדביקו מדבקות בהתאם למקום מגוריהם והיו הרבה מדבקות על ישראל ^^
________________________________________
הלכנו לאזור של מקדשים נטושים מאחורי המוזיאון וצילמנו תמונות קריפיות ומגניבות. היה שם גשר ממש מגניב מעל ואדי כזה שעבר בו פעם מפל של לבה ונותרו שם סדקים ובזלת ורצינו לצלם משם כי היה נוף סופר מגניב מההתפרצות הקודמת. לצערי היה שוטר שפשוט לא הרשה לנו להתקרב לאזור אז הסתפקנו בלהסתובב במקדשים ההרוסים שהיו ליד. על הרצפה של אחד המקדשים מצאנו צ'ארם של בובה שכינינו אותה hina chan ובשבילנו היא היתה הגורם לסאגת האימה שלנו ב-ASO. אחרי שהרמתי את הצ'ארם שהיה נראה רדוף רצח הופיע לי לכלוך שחור מסביב לפה (מטרידדדדדדדדד), אחרי כ-5 דקות דביר התחיל להרגיש דקירות בבטן... חששנו קצת לחיינו אני לא אשקר...
שרון המשיכה לשוטט וראתה שאת אחת הדלתות כניסה למקש (דלת הזזה עתיקה מעץ) אפשר להזיז, אז היא פתחה את הדלת ובמרכז החדר היה סווירל כזה אפרפר של עשן מלחיץ בתוך החדר. היא סגרה והלכה.
המשכנו למטה בהמשך השביל לחפש נוף לאכול לידו כי הכל שם עם הרים ושלג ויפה. בדרך היה מן מבנה נראה כמו מתנ"ס נטוש עם כיסאות הרוסים בחוץ וחלונות מנופצים. בזמן שאכלנו התחילה מהאזור שם מוזיקה חזקה ומלחיצה סטייל מוזיקות בסרטי אקשן לפני שכל המקום מתפוצץ.
________________________________________
בהמשך היום התנחלנו וחיכינו לאוטובוס במוזיאון כי התחיל להתקרר, אז ישבנו לראות פרקים ליד החימום בפנים, אבל פתאום ירד שלג (!!!!) כמו ילדים מתלהבים רצנו החוצה!
דביר ישב לאכול בתוך המוזיאון מרק שם ורצה לוודא שאין בו שרימפס אבל במקום "ebi" הוא אמר "hebi" שזה נחש, והם לא הבינו בכלל מה הוא רוצה מהם XD
__________________________________________
בערב חזרנו לבפו וחיפשנו מסעדה איטלקית לאכול בה. בדרך ליאור ראתה מישהי עם מעיל שעליו יש משולשים בגב כמו שיש לדינוזאורים. היא ניסתה להסב את תשומת ליבנו למעיל שלה, וניסתה לבחור במילים שלא מובנות לשפות אחרות. בהתחלה ניסתה להשתמש בדינוזאור אבל עצרה את עצמה. אחר כך בדרקון, ושוב עצרה את עצמה. ולבסוף אמרה "יש לה משולשים על הגב כמו שיש למה שריוג׳י". בסוף היא השתמשה במילה שהם לגמרי יכולים להבין.
במסעדה זו היתה הפעם הראשונה שהאוכל של יפן בגד בנו אך לא האחרונה! (spoiler alert)
שרון שהזמינה ספגטי 4 גבינות קיבלה איתו חתיכות חזיר בהפתעה.
אחר כך כשדביר הלך לשלם הקופאי בטעות הפיל את העודף על הרצפה. הוא התנצל מלא והביא לדביר מטבעות חדשים כדי שחלילה דביר לא ייגע בכסף המזוהם. דביר בתגובה: "אני רגיל לאכול שיערות באוכל, מה הוא מעז להחליף לי מטבע כי הוא נפל על הרצפה, מה אני נסיך?!?!"
"אני רוצה לעזוב מפה, די, המדינה הזו מציבה סטנדרטים לא הגיוניים בכלל. נמאס!"

Aso – Mount Aso

That could interest you too