Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Hatsukaichi – Itsukushima

Japan, 04. March 2017
ברגע שכף רגלנו נחתה באי מיאג'ימה קיבלו את פנינו איילים חמודים שעושים קולות מוזרים ♥
הם ליווי אותנו את כל הסיור במיאג'ימה ואחרי שירדה השמש היה גם איזה אייל מוזר שעקב אחרי דביר כמו פאנגירל מטורפת אחרי המחזמר של אומינקו
_______________________________
האטרקציה העיקרית באי היא השער הצף, שהוא ללא ספק מהמם! כמובן שלא היתה שניה אחת שהוא היה פנוי ממבקרים, אבל עדיין יצאו תמונות ממש יפות וזכינו להגיע בשפל ובשקיעה אז יכולנו להגיע ממש קרוב אליו. השער היה ענק! הרבה יותר גדול משציפינו שיהיה. למרות השפל עוד היו שלוליות אז נאלצנו לקפצץ בזהירות כדי שלא ירטבו לנו הנעליים לגמרי. באזור יש שם מקדש שצריך לשלם בכדי להיכנס אליו אז הגנבנו כמה תמונות מבחוץ בלי שיתפסו אותנו בשושו. יצא אומנותי מאוד.
________________________________
בהסתובבות באי היו עוד כמה מקומות יפים שהיינו בהם, והיה איזה מקדשון שצריך לטפס בשבילו המון מדרגות בשיפוע לא סביר בעליל.. נשבר לי כמעט הצוואר בתהליך מה הקטע?
__________________
בלילה באכסנייה ישבנו במטבחון המשותף ודביר רצה לחמם את הסלמון שהוא קנה בקונביני וחיפש מחבת כדי להכין את הסלמון שלו. הוא אשכרה שאל אותם אם יש להם מחבת בשביל להכין לעצמו ארוחה לתפארת. באותו זמן בערך יצא לנו להאזין לשיחה מהצד של שני תיירים אחרים שהשתקעו באכסנייה. הם דיברו על מקומות שהם היו בהם, והבחורה סיפרה שהיא היתה בגדה ורצתה להגיע לעזה ולא נתנו לה והיו מלא מחסומים, ושהיא לא הבינה למה אין מעבר קל מישראל לעזה.. ד____ד ... בסוף התברר שהסלמון הארוז יפה יפה באריזה אטומה של דביר היה אוניגירי סלמון, וכשהוא בא לשים אותו על המחבת הוא הבין כמה פאדיחות היו לו ולנו אם מישהו היה רואה את זה D:

Hatsukaichi – Itsukushima

That could interest you too

*