Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Himeji

Japan, 06. March 2017
בדרך לטירת הימג'י מצאנו את ה-Sega הראשון שלנו (ליטרלי איפה שהאוטובוסו עצר.. הוא יודע שאנחנו וויבים). אומנם זו לא היתה הפעם הראשונה שחווינו ארקייד ביפן, אבל זה היה הארקייד הגדול הראשון אליו נכנסנו. בכניסה היה שלט של הSAO החדש... וויבלנד... אז כמובן שהתלהבנו רצח כי בכל זאת זה היה הראשון הגדול שראינו.. למרות שהוא היה דיי קטן, אבל זו היתה תחילתה של התמכרות מופלאה כי דביר שיחק שם במשחק הקצב הראשון שלו
___________________________________________
הימג'י קאסל היתה יפיפיה! בכניסה לכל טירה חולצים את הנעליים, וגם שם זה היה הנוהל. נכנסנו לטירה ארוכה מאוד מעץ וזחלנו במקומות מאוד צרים, היתה חוויה.
באיזהשהו שלב נהיינו רעבים אז ישבנו במתחם הגינה על ספסל לעצירת צהריים. כמו בסרט בדיוק בתזמון מושלם התחילה כריזה אומרת שאסור לאכול בכל מתחמי הטירה... אופס ^^"
_______________________________________________
ראינו שנשארו לנו רק 40 דקות ל kokoen garden אז ניסינו לעשות הכל במהירות על אבל כמובן שהסאקורה בהתחלה (הראשונה שלנו אז התלהבנו בטירוף) עיכבה אותנו! המשכנו את השאר באקסטרים כשליאור ודביר רצים קדימה כמה שיותר מהר ושרון משתרכת מאחורה ומצלמת בדיליי דברים.
היה שלט ממש מצחיק באנגלית שהלוואי שהייתי זוכרת מה היה כתוב בו
_______________________________________________
אחרי שנסגרו הגנים טיילנו בעיר ברחוב הראשי ונקרנו בדרכן של מיידיות חמודות ממש שהזמינו אותנו למייד קפה שלהן בצורה כל כך מנומסת שלא יכולנו לסרב ): אז אמרנו שזה יקח את ההקצאה של מייד קפה, כי חייבים פעם אחת בשביל לסמן V. המלצריות היו חמודות בטירוף ולא היה קרינג'י מדי , אני מניחה שבגלל שזה מייד קפה צדדי וקטן ולא הגדולים והמוכרים. למלצרית שלנו קראו הארוהי והיא היתה נסיכה ממש וניסתה לפתח איתנו שיחה ביפנית- אנגלית קלוקלת ^^" . היא שאלה מה האנימות שאנחנו רואים ודביר ניסה להסביר לה שהוא אוהב אימה אבל כשהוא אמר "hora" (horror במבטא יפני) היא פשוט לא הבינה מה הוא רוצה, אז הוא החליט להגיד "ahhhh pikurishita!!!! :O:O" היא לחלוטין לא ידעה איך להגיב ושרון וליאור מתו מצחוק!!!
דביר הזמין משקה אלכוהולי וזה היה מ-ל-א אלכוהול במפתיע ^^" אז הוא דמיין אותן מאחורה עומדות מעל הכוס עם מלא בקבוקי אלכוהול ושופכות בנדיבות בלי להבין מה הן עושות תוך כדי שהן מצחקקות בצורה חמודה
כשדביר ניסה להסביר את השם שלו זה גם היה משעשע ביותר! דביר במבט יפני זה "debiru" שזה נשמע בדיוק כמו השטן במבטא יפני.
היה שם רגע משעשע בו היא ניסתה לנחש מאיפה אנחנו, ואחרי שסיפרנו לה שאנחנו מישראל היא היתה כזה "אהה כן אני יודעת, זה כמו רוסיה וארה"ב" בול!
לבסוף החלטנו להצטלם עם המייד למזכרת והארוהי אשכרה שאלה אותנו עם מי אנחנו רוצים להצטלם... מה נראה לך??????? ברור שאיתך!!! למרות ששיווקת יפה את חברתך הקוספליירית מידורי D;
_______________________________________
במלון צילמנו עוד פרק למשמינים ביפן כשסף סוף מצאנו קולה בטעם מוזר כמו שהשמועות אומרות שיש ביפן.
לחלק הפחות משמח זו היתה קולה ג'ינג'ר מה שהתגלה במהרה כטעות...
www.facebook.com/usagi.kun.1/p...

Himeji

That could interest you too

*