Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Shinjuku-ku

Japan, 23. March 2017
בוקר ראשון של טוקיו!
התחלנו בלהגיע למגדל הממשלה בטוקיו בו יש תצפית גבוהה מאוד על כל העיר- אחלה סיפתח!
משם כמה דקות ברגל ניתן להגיע למקדש Meiji Jingu - מקדש השינטו החשוב ביפן, שקיווינו להצליח לראות בו חתונה, אך לצערנו זה לא עבד. הסתובבנו קצת במקדש ובפארקים שמקיפים אותו.
אחרי שמיצינו המשכנו ל- suginami animation museum שהיה סופר מגניב!
היו שם כל מיני תערוכות והיה אפילו אולם שבו הקרינו פרק של אנימה מהתערוכה המתחלפת במוזיאון. בזמן שאנחנו הגענו התערוכה היתה של פריפארה ולמהשהו חשבנו שזה יהיה רעיון טוב לנסות לראות פרק.. וולפ... זה היה דבילי לגמרי, והונסטלי מאוד ספויילרי.
בתערוכות הקבועות של המוזיאון מסבירים על תהליך ציור האנימציה הידנית ויש אפילו מתחם שבו אפשר להתנסות בדיבוב וזה היה כל כך מגניב!!
בשעה 14:00 כיוונו להגיע לאחת האטרקציות להן הכי ציפינו- מוזיאון ג'יבלי! להשיג כרטיסים למוזיאון זו סוגיה בפני עצמה.. המכירה נפתחת אחת ל-3 חודשים ויש בכל יום מספר סלוטים של שעת כניסה בה מספר הכרטיסים מוגבל. אפשר להגיד שהמזל היה לצידנו בזמן רכישת הכרטיסים. המזל (והשכל) פחות היו לצידנו כששרון (הטיפשה שכותבת כרגע) קלטה שהדרכון שלה- סימן הזיהוי הרשמי שלה- לא נמצא עליה. פחדנו פחד מוות שלא נצליח להיכנס למוזיאון כי הכרטיסים הוזמנו על שמה ויש בדיקה קפדנית בכניסה. כבר הכנו תוכנית מראש בה נשתמש בדרכון של ליאור כאשר אנחנו מסתירים את השם הפרטי ומציגים רק את התמונה ואת שם המשפחה, ובתקווה לא יבדקו לנו. במזל משמיים בגלל התור הארוך פתחו עוד תור צידי שהבודקת (?) בו היתה הרבה פחות קפדנית והתוכנית עבדה בלי מאמץ. מחוץ למוזיאון היו בובות ופסלים של דמויות ג'יבלי מוכרות כמו טוטורו וזה היה מקסים. בתוך המוזיאון חיכה קסם אמיתי. הדבר הראשון שעשינו היה להיכנס להקרנה של קטע אנימציה ייחודי של ג'יבלי (שלא ניתן לראות בשום מקום אחר), כאשר כל כרטיס היה פילם עם פריים מסרט ג'יבלי אחר שזה מגניב בטירוף ואחלה מזכרת! אחר"כ הסתובבנו בתערוכות. חלק מהדרך לשמור על הקסם הוא איסור מוחלט על צילום בתוך כל חדרי המוזיאון, אבל ממש ממש רצינו לצלם את ה-catbus מטוטורו שהיה מזדרון שעוצב בדמותו בו אתה יכול לעבור ואף לשבת לנוח. זה היה מדהים!! . אני אודה שניסינו לצלם שם סלפי כמה פעמים אבל זה היה מאוד ריסקי.. שרון כן הפרה את האיסור כשצילמה חלק אחר במוזיאון המדהים הזה, אבל שלחה אותו רק לאדם אחד ספציפי. במוזיאון היו חדרים באווירה של סרטי ג'יבלי ובהם כל מיני ספרים עם סקיצות והוראות של מיאזאקי ועוד אנשי צוות שעבדו על הסרטים הללו.
בקומת הגג יש גינה עם פסל של הרובוט הענק מ- Laputia שחיכינו להצטלם לידו, ומסעדת גג נמדה מאוד בה הזמנו אומורייס מקסים בצורה של כובע קש שמוגשת בכלים של ג'יבלי.

Shinjuku-ku

That could interest you too

*