Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Kyoto

Japan, 10. March 2017
על הבוקר נסענו לפושימי אינארי המפורסם. עשינו את המסלול שהיה ארוך משציפינו אך יפה מאוד ובזכות העובדה שהגענו מוקדם הצלחנו לצלם תמונות ללא איש. ידוע שהמקדש הזה סופר עמוס וכדי להצליח להוציא תמונות שווה לבוא מוקדם. במהלך צילום התמונות המביכות שלנו שרון עשתה פוזה של ירידה לרצפה ונקרע לה המכנס בגלל מהירות ופתאומיות התנועה... מזל שהיא היתה עם עליונית ארוכה שתסתיר ^^"
כשסיימנו את המסלול היתה לנו הזדמנות לעצור בסוגשל פסטיבל אוכל משוגע ומלא דוכנים כיאה למשמינים ביפן שאנחנו! כמובן שכשמנים אמיתיים לא יכולנו שלא לטעום כל דבר שהיה נראה ספק שווה את זה ויצאנו סופר מלאים (לדביר זה החזיק לגג שעתיים כי זה דביר).
www.facebook.com/1000025821327... /> זו היתה הפעם הראשונה שטעמנו הרבה דברים, ביניהם פעם ראשונה שדביר אכל אוקונמיאקי
___
ביקור במקדש ביודואין Byodoin שהיה יפה מבחוץ. לא נכנסנו פנימה.
___
בערב הגענו לגן עדן, כלומר בית קפה שיש בו יותר מ-200 סוגים שונים של פרפטים (parfait) והכל היה שם מושלם פלוס טריליון!
דביר בחר לקחת choco-mint-waffle (כמה צפוי), ליאור לקחה עוגיות וקרם גבינה, ושרון עוגת גבינה-שוקולד וואפל. מחוץ לכל האושר הזה חיכה לנו אושר שהכל שם גזעי ומנייטורי וקטען ;; חנות חיות מתוקה בשם P's First
___
משם המשכנו למופע בשם GEAR שמשלב סיפור שמועבר בפנטומימה (נגיש יותר לתיירים) עם מופעים של קסמים, ריקוד, מוזיקה וג'אגלינג. הציפיות היו סופר גבוהות והם הצליחו להתעלות עליהן! אחד המקומות שהמלצנו עליהם הלאה לכל אדם שהולך לקיוטו!
איתנו בקהל ישבה יפנית שהיתה כל כך אקסטרא בתגובות שלה למופע הקסמים XD היא היתה שוקיסטית רצח וצעקה בטירוף על כל דבר "EHHH???? USO!!!", חשבנו שהיא הולכת להתעלף בכיסא מרוב שוק. השוק למהשהו המשיך גם לקטעים האחרים אבל באופן פחות קיצוני.
הדמות שעשתה שם קסמים נקראה "כחולי" בשבילנו כי הוא היה מיוצג בעזרת הצבע הכחול והוא היה סופר מגניב. דביר ניסה לחקות אותו בהמשך הטיול במלא הזדמנויות כדי להיות מגניב כמוהו.
______________
בערב הלכנו לקניון מגניב שהייתה בו משחקייה וחנויות וייבז קטנה. היא היתה איכותית ממש כי היה בה צ'ארם בהפתעה של צ'וני!! היו רק שניים וזה היה רק של הבנות בסדרה (יוטה תמיד מקופח). שרון קיבלה קומין וליאור המזליסטית קיבלה דקומורי!!!!!!!!!!!!! שהפכה למשך שנים רבות קדימה לתמונה של קבוצת הווטסאפ שלנו.
לא מסתדר לי שזה כאן... ליאור תבדקי ממתי התמונה פליז
________________________________________

Kyoto

That could interest you too

*