Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Kyoto

Japan, 11. March 2017
נסענו בבוקר למקש הזהב לקחת כמה תמונות.
ניסינו שם מאצ'ה עם גירודי זהב כי אנחנו גולדן בויז וזה היה בחינם, אבל הדבר החשוב באמת שמצאנו שם (לא זו לא חברות) הוא מאכל האלים- קבוקים מצופים קקאו! הם היו כל כך טעימים שקנינו עוד לקחת הביתה וזו היתה רק תחילת הטיול ^^"
____________

נסענו למוזיאון המנגה בו ראינו בסיור חדרים מלאי מנגות. מלבד הסיור במקום השתתפנו בסדנת ציור מנגה. לא יצרנו את המנגה מ-0 אבל כן השתמשנו בעט מברשת כזה שנותן את האופציה לצייר קווים בנפחים שונים. הגיל הממוצע היה בערך 7 אבל עדיין היה נחמד. לא היה פשוט אבל יצא חמוד :>. בנוסף, השתמשנו בסימולטור ליצירת מנגות עם דמויות MMD. שרון יצרה את אוזו וליאור ודביר אשכרה כבנו סיפור שהגיבורה בו נקראת flower head שהיא מאהו שוג'ו עם פרח שצמח לה מהראש כמו הדמויות האלה עם השוונץ המפגר בשיער והיא ניסתה להציל את העולם מידי הנבל לוזר-קון (התלמיד הכושל). מזל ששרון לא פרח כי היא התייבשה רצח בתהליך יצירת המנגה המייגע של ליאור ודביר. במוזיאון גם ראינו איך מנגקות מחזיקים את כלי הציור שלהם, ומסתבר שאף אחד מאיתנו לא יודע להחזיק נכון כלי כתיבה.
__________________
כשחזרנו להוסטל ירדנו לחמם אוכל. דביר רצה לחמם סלמון שקנה בקונביני (על השקית היה ציור של סלמון מבושל) ופקידת הקבלה לא הבינה מה הוא עושה אבל לא העירה לו. הוא הכין את המחבת לבישול, אך כשפתח את השקית ראה שקנה אוניגירי עם סלמון ושהתמונה מאוד מטעה. הוא החזיר הכל במהרה ויצא משם מובך. כשישבנו לאכול ב"סלון" שני אמריקאים (או זרים אחרים?) דיברו ביניהם על הטיול שלהם ואנחנו צוטטנו. הבחורה אמרה שהיא היתה לפני יפן בישראל, אבל לפני שהספקנו להתלהב היא התחילה להתלונן על זה שהיא רצתה לעבור לעזה אבל הבידוק וביטחון כל כך מחמיר שהיא לא הצליחה, והיא התחילה להתלונן על הקשיים שהיהודים מעבירים אותם. התעצבנו מאוד אבל נמנענו מלפתוח שם דיון פוליטי.
___________________
גם הלכנו לסבב ב' בקראפוניה כי פעם אחת לא מספיקה :D

Kyoto

That could interest you too