Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Nara – Nara Park

Japan, 13. March 2017
שרון החכמה החליטה לא לשים בלילה את הפאוץ' עם הדרכון והכסף במגירה שמתחת למיטה כי אין לה מנעול, אלא מתחת לכרית. שרון היתה עוד יותר חכמה כשגילתה ששכחה את הפאוץ' שם כשכבר כולנו היינו שעה נסיעה משם בעיר הבאה שלנו- נארה. מבואסת ולחוצה לא יודעת מה לעשות המשכנו לאכסניה קודם להניח את התיקים. לאחר שקצת הסתבכנו עם ההגעה כי זה היה דרך חצר אחורית, האדם החמוד באכסניה עזר לנו מאוד והתקשר למלון הקפסולות כדי להסביר להם שבחדר שבו ישנה שרון יש מתחת לכרית פאוץ' וכי היא תגיע לאסוף אותו. שרון פצחה במסע ההלוך-ושוב בין נארה לקיוטו, ובינתיים ליאור ודביר הלכו לטייל בפארקים הנרחבים של נארה, בגשם החמוד של יפן. באופן מפתיע ליאור ודביר מצאו אבומיניישן שלא נראה כמותו בשום מקום בעולם- אייל עם שתי קרניים(!!!) פשוט לאיילים בנארה מקצרים את הקרניים.
_____________________
במרכז המידע למבקרים קיבלנו אוריגמי חמוד של אייל
________________________
את המשך היום הקדשנו לטיולים בפארק נארה. יצא לנו "להתחבר" עם האיילים , וזאת לאחר שגילינו שהם בעצם חייזרים ומדברים בתדרים אל-אנושיים בשפה שרק צעצועים לכלבים יכולים להבין. בכדי להראות להם שפנינו לשלום עשינו איתם את תמונת מפריסי הפרסה האייקונית. האיילים היו מאוד רעבים וממש רצו את האוכל שהיה לנו ביד ולא היה אכפת להם מאיתנו . אינטרסנטים :(.. אבל אנחנו הבנו אותם כי גם אנחנו שמנים בנפש. כדי לקבל מזון האיילים קדים קידה וזה ממש חמוד!! ולמרות כל הנימוס הזה היו כמה חצופים שפשוט התחילו לנשנש לנו את הבגדים. מעבר לאיילים יש המון מקדשים קטנים בפארק נארה וזה יפה
www.facebook.com/1000025821327... /> __________________________
במהלך הציפיה לתוכנית האומנותית של הערב החלטנו לנסות את מזלנו, ולהוציא מזל מהמקדש. החלטנו שמי שמקבל את המזל הכי רע מזמין את כולם לארוחת ערב. כצפוי דביר קיבל את המזל הכי רע, אבל הוא לא הזמין אותנו לארוחת ערב :(.
www.facebook.com/1000025821327... /> __________________________
בערב היה פסטיבל אש במקדש Todai-ji שנמצא בפארק. הנזירים מביאים לפידים עם אש ועוברים בקומה האחרונה של המקדש תוך כדי ניעור הלפידים אל מחוץ למקדש כדי שטיפול הנשורת הבוערת. כאשר התמקמו בשני צידי הקומה הם מסובבים אותם יחד בתיאום עם המוזיקה.. מחזה מהמם. בסוף הטקס מזמינים את ההמון להיכנס לאחד מחדרי המקדש לשבת שם בזמן תפילה המונית. לא נשארנו עד הסוף, והיה קשה למצוא את הנעליים ביציאה בחושך, או לנסות לתקשר בשקט מוחלט, אבל האווירה היתה מיוחדת ממש.
www.facebook.com/1000025821327... /> omizutori festival

Nara – Nara Park

That could interest you too

*