Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Kyoto

Japan, 12. March 2017
בבוקר קמנו כדי לנסוע ל- Arashiyama Bamboo Grove שהיה חביב ממש, אם כי קטן משציפינו. היו שם שבילים מוקפי במבוקים ענקיים שנתנו אווירה מגניבה. משם בהליכה ברגל הגענו לפארק הקופים שהזהירו אותנו שאסור להסתכל להם בעיניים כי הם נהיים אגרסיביים. הונסטלי הסתובבנו שם עם תחושה מעורבת של פחד ואדרנלין מהניסיון להתחמק מקשר עין עם הקופים.
היו כמה כמעט-תקריות מדאיגות שקוף התחיל לנהום על דביר כשהוא ניסה לצלם אותו. דביר קלט שהקוף לא אהב להצטלם ושיחק אותה כאילו הוא בכלל לא צילם אותו (ב-באקה)
______________
אחר"כ התחברנו לצד היפני שהלוואי והיה בנו והשכרנו קימונואים כדי להתובב איתם באזור קיוטו דרך עסק בשם Kyoto Arashiyama Hime. היה שם מבחר עצום של קימונואים (למרות שאצל הבנות הרוב היה מכוער תכלס) וליאור ושרון זכו באקסטרא השקעה כשסידרו להן גם את השיער עם כל מיני אביזרים מתאימים. העובדות התלהבו מזה שהן אחיות ומאורך השיער שלהן, ולגביר לקח משמעותית פחות זמן להתארגן והוא היה צריך לחכות.
____________________
באאוטפיט החדש שלנו השווצנו בסרטון בו אנחנו טועמים את אחד מפלאי העולם- קרוקה ;;
www.facebook.com/1000025821327... /> ___________________
בערב ישבנו במסעדה קטנה ומאוד הסתבכנו עם ההסבר למלצרים שלא דיברו אנגלית. בעודנו עם אפים דחופים לתוך התפריטים בניסיון להבין מה אנחנו הולכים לקבל בכל מנה פנה אלינו אדם בעברית בשאלה האם הוא יכול לעזור. מאושרים הרמנו את הראש רק כדי לראות אדם יפני. זה תפס אותנו בהפתעה גמורה, כי הוא דיבר בעברית צחה בלי מבטא אפילו! דיברנו איתו אחרי שעזר לנו ומסתבר שהוא גר בקיבוץ בארץ לשנה ולמד פה עברית.
____________________
את הלילה העברנו בחוויה שצריך לסמן עליה וי - מלון קפסולות. אבל בגלל שיש לנו סטנדרטים, ומלון קפסולות זה מאוד זול לקחנו סוויטת קפסולות XD. החדר היה קצת גדול יותר ממיטה וחצי (שמילאה את כל החדר כמעט). היה גם טלויזיה, שולחנון, ומגירה מתחת למיטה לאכסן את כל הדברים. כל החדר הקומפקטי הזה סגור בוילון לשם הפרטיות. החדרים של הנשים והגברים היו מופרדים בקומות אחרות, וכל אורח קיבל כרטיס מגנטי שפותח את דלתות הקומות! זה הרגיש כמו חללית וזה היה מגניב בטירוף!!!
בלילה דביר המסכן רצה ללכת לשירותים (שנמצאים בכניסה של כל קומה). אבל לא רק המלון עצמו נראה כמו חללית, גם השירותים היו מסובכים כאילו הם מכוכב אחר. הדרישות להורדת מים היו סדר פעולות מונפץ שהיה בערך - ללחוץ על כפתור, להוריד את מושב האסלה, להרים ידית מצד האסלה, ועוד כמה פעולות. הכל היה מסורבל מאוד ובגלל זה דביר בטעות הפעיל את האזעקה :D

Kyoto

That could interest you too

*