Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Osaka

Japan, 16. March 2017
האקווריום של אוסאקה- אחד המקומות התירותיים הנפוצים ביפן. אכן אקווריום גדול ומרשים מלא במגוון!
בכניסה הצטלמנו עם בובות חמודות שהיו שם וביקשנו שיצלמו גם עם המצלמה של דביר כדי שלא נצטרך לקנות את התמונה כמו ישראלים טובים. במהלך התמונה אחת מבובות התמנון של דביר נפלה וזה נראה כאילו היא תקפה לו את הכתף.
האקווריום היה ממש גדול והיה מגוון מטורף. יצא לנו לראות האכלה של לוטרות נהר, של כרישי לויתן שפשוט נראים כמו שואב אבק ענקי של מי ים וזה מטורף, לראות יצורים שלא חשבנו שקיימים כמו סרטני ענק עם רגליים שלא יביישו דוגמניות על, להצטלם זעופים מול המיכל של הפנגווינים המצויצים, והיתה שם תצוגה קטנה של האקווריום מנמו וזה היה חעמוד בטירוף!!
_____________________
אחרי האקווריום הלכנו לקניון הקרוב כדי לחפש אוכל. הלוואי שהיה לי תיעוד לשם של המקום שמצאנו כי הוא היה מעולה! שרון וליאור שיטטו בקומת הקרקע שאמורה להיות קומת אוכל. מאחורי מדרגות נעות ובהמשך איזו פינה נידחת של הקומה הן מצאו מסעדת אוקונומיאקי שהגישו בה אוקונומיאקי 4 גבינות!!! זה היה אלוהי, וחבל שאין לזה תיעוד :( מסתבר שהמקום הזה מאוד פופולרי בקרב מבקרים כי על כל הקירות היו מכתבי תודה מארצות שונות בעולם, ואפילו מצאנו כמה מישראל! היה מרגש ממש. הודנו לבעלים של המקום מאוד על האוכל.
בהמשך הסתובבותנו בקניון נתקלנו בחנות בשם popcorn papa שמוכרת 32 סוגים שונים של פופקורן בטעמים מלוחים או מתוקים.
כל אחד מאיתנו קנה שקית פופקורן שגדולה מהראש שלו והתחלנו בטעימות! דביר קנה בננה-שוקולד, שרון קנתה מייפל (הטעם השלישי הנמכר שלהם), וליאור קנתה אגוזים וקרמל (הטעם הנמכר ביותר שלהם). כולנו הסכמנו שהמייפל ניצח. השקית כל כך גדולה שהיא ליוותה אותנו למשך שבועות בטיול. ואלי חלק מהסיבה היא שסירבנו לגמור את הפופקורן לאחר שגילינו שיש רק 3 סניפים שלהם ביפן ואחד מהם ביוניברסל, ולשלישי לא נגיע :(. זו היתה תגלית עצובה מאוד.
www.facebook.com/1000025821327... /> _________________
בערב הסתובבנו קאז'ואלית באוסאקה

Osaka

That could interest you too

*