Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Osaka – Osaka Castle Park center

Japan, 18. March 2017
בבוקר יצאנו למסע אחרי הגורל, להפוך לנינג'ות הכי מביכות שיפן ידעה! יכולנו לבחור שם את צבע הבגדים שלנו, אבל למבוגרים לא היה הרבה מאוד מבחר :( דביר בחר בגד תכלת, ליאור סגול ושרון ורוד, ומשם הלכנו לאימון הנינג'ות. במהלך האימון לימדו אותנו איך להיעלם מאחורי דלת סתרים, איך לטפס על קיר טיפול (בגובה של 3\4 דביר בערך), איך להשתמש בחצי הרדמה ושוריקנים (שהיה החלק המגניב!!!!), וסימני ידיים של נינג'ות שנראית שונה ממה שמלמדים בנארוטו. בעיקרון האטרקציה היתה די לילדים, אבל זה היה נחמד. אחרי כל האימונים המפרכים השגנו תעודה שמסמיכה אותנו להיות נינג'ות. אחרי זה רצנו למפלים שנמצאים שם במסלול ההליכה הקרוב, כדי להספיק להצטלם לפני שאנחנו צריכים להחזיר את התלבושות. עשינו כמה תמונות מביכות וחזרנו לסוויליזציה, שם ניסינו להסביר ליפנים ביפנית-אנגלית קלוקלת מה עשינו בצה"ל (הם התעניינו). דביר היה הכי מוצלח בזה ואמר שהוא תמונה (שאשין) במקום רופא (אישה).
________________________________
אחרי זה נסענו לטירת אוסאקה לקראת הסגירה. היה סמוראי שיכולנו להצטלם איתו ובשביל התמונה לימדנו אותו לספור עד 3 בעברית :D
_________________
בערב יצאנו לסיבוב קניות ברחבי אוסאקה. מצאנו חנות יד שניה יחסית מגוונת שיש בה גם סקשן לגברים. לא ידענו ששרון תמצא באותו יום את אחד המקומות המועדפים עליה ביפן. לחנות קוראים closet child והיו בה המון דברי לוליטה ופאנק יד שניה.
היא קנתה שם כל כך הרבה דברים שאשכרה הביאו לה כרטיסיה שמחתימים בה קניות עד מחיר מסוים לקבלת הנחה. ידענו שלא נגיע לסכום היעד, אבל זו הוכחה יפה לכמה היא קנתה שם. דביר אפילו מצא שם ווסט שהוא קנה.

Osaka – Osaka Castle Park center

That could interest you too