Close map
/ Japan Awesome Trip you should all be jealous of~

Osaka

Japan, 19. March 2017

אירוע קוספליי- כל שנה חוסמים במרץ את אזור Den Den Town ב- Nipponbashi לתנועת רכבים בכדי לארגן אירוע קוספליי הקרוי nipponbashi street festa! בגלל שהגענו לאזור בתחב"ץ ולא רצינו להיסחב עם הקוספליי עלינו החלפנו באיזה שירותים פנסיים בתחנת הרכבת. פעם ראשונה שהקוספלייז שלנו חווים חו"ל. ליאור עשתה קוספליי לריקה מצ'וניביו, אבל שכחנו את הסרט הצהוב של הקוקו שלה בבית ובאילתור מופתי ליאור לקחה חתיכה משקית פלסטיק של חנות כולבו ענקית בשם דון קיחוטה ויצרה ממנה פפיון מאולתר. דביר לקח את הקוספליי של קאנון מאומינקו ושרון הייתי מאיורי משטיינס;גייט. באזור הכביש הראשי וכמה צדדיים היו מלאים בהולכי רגל מחופשים שנעים בצפיפות ממקום למקום. מתחמי החניות על הרחוב הפכו לאזורי התקבצות של קבוצות בקוספליי, ונקודות מסויימות לאורך הרחובות הפכו לנקודות צילום בקוספליי. ראינו המון אנשים מכל מיני פרנצ'ייזים שלא ציפינו לראות וזה היה מדהים!
דביר מצא באחת החניות מיני קאסט אומינקו והצטלם איתם ובפנרד מהם 2 מהסייסטות!! מי האמין שאומינקו כל כך פופולרי גם ב-2017?, ליאור מצאה עוד ריקה ושיצ'ימיה , ושרון מצאה דר. פפר XD סימבולי סך הכל סתם היא מצאה קוריסו ופייריס.
כמובן שלא יכולנו להעביר אירוע חשוב שכזה ללא סרטון טעימה אז קנינו בדוכן שווה שמצאנו בצק של טאיאקי בצורה של צ'יבי ווקלוידז !!!! זה היה מושלםםםםם!! לא ידענו במה זה יהיה ממולא כי כבר יצא לנו לראות מגוון של מילויים לטאיאקי (הכי שווה היה custard cream) , אבל היינו חייבים לקנות אז זה תכלס לא היה משנה במה זה היה ממולא. עשינו סרטון טעימה עיוור שכל אחד הוציא לפי מזלו את אחד הווקלוידים. ליאור קיבלה רין , שרון קיבלה את לן ודביר עם מזלו המוצלח קיבל קאיטו. אחר"כ דביר גם עשה סרטון טעימה לליין פוקי לגברים (סאמאים מפחידים) של שוקולד מריר.
באיוונט הקוספליי אמורה היתה להיות יוריקוטייגר, קוספליירית שדביר ממש אוהב, אותה פספסנו באיוונט אבל ראינו אותה בכנס בטוקיו שיבוא בהמשך :D
www.facebook.com/1000025821327... /> www.facebook.com/1000025821327... />

Osaka

That could interest you too

*